سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیاتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خلاء قانون در لیزینگ‌های خودرو مشتریان را سردرگم کرده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن گفت: رضایت مشتری، زمان تحویل و سود بالا از معضلاتی است که مشتریان لیزینگ‌های خودرو با آن مواجه شده‌اند و تاکنون قانون خاصی نیز برای حل این معضل تدوین نشده است.

"سیدمحمد بیاتیان" نماینده بیجار و حسن‌آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تخلف‌ لیزینگ‌های خودرو و سرگردانی مردم اظهارداشت: ساماندهی لیزینگ‌های خودرو بر عهده شرکت‌های خودروساز است که متاسفانه رضایت مشتری، زمان تحویل و سود بالا از معضلاتی است که مشتریان این لیزینگ‌ها با آن مواجه شده‌اند.

نماینده بیجار و حسن‌آباد تصریح کرد: با وجود استقبال لیزینگ‌ها و مشتریان از فروش اقساطی خودرو اما تنظیم قراردادها به نحوی است که حقوق خریداران رعایت نمی‌شود.

بیاتیان در ادامه افزود: باید قراردادها در تمامی شرکت‌ها و لیزینگ‌های خودرو بر یک مبنا تنظیم شود و آن هم رعایت حقوق مشتری است، بر این اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، بانک‌ها و شرکت‌های خودروساز باید با ایجاد هماهنگی به دنبال تنظیم این‌گونه قراردادها باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن خاطرنشان کرد: برای پیگیری مشکلاتی که از طریق لیزینگ‌های خودرو برای مردم و مشتریان بوجود آمده، تاکنون قانون خاصی تدوین نشده و قرار است فردا(دوشنبه) با شرکت‌های خودروساز و وزارت صنعت، معدن و تجارت مذاکراتی انجام شود تا هرچه سریع‌تر معضلات پیش آمده در این حوزه مرتفع شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.