سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

بهره برداری از سالن سرپوشیده شهدای سراج محله

سالن سرپوشیده شهدای سراج محله جویبار بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری فرماندار جویبار در این مراسم با بیان اینکه جویبار مهد کشتی ایران و حتی جهان است، گفت: از 109 ورزشکاری که در سال 1393 از آنها تقدیر به عمل آمد 19 ورزشکار جویباری بودند این خود نشانگر این است که جویبار در تمامی رشته ها پتانسیل لازم را دارست.

گنجی با اشاره به اینکه جویبار شهرستان مظلومی است، افزود: کلنگ این ورزشگاه در سال 86 زده شد ولی بسیار طول کشید تا افتتاح گردد.

وی تصریح کرد : با وجودی که 7 ورزشکار تیم ملی کشتی آزاد جویباری هستند ولی جویبار از نظر دارا بودن سالن ورزشی مناسب که درخور ورزشکاران و مردم کشتی دوست شهرستان جویبار باشد، محدودیت های بسیاری دارد.

فرماندار شهرستان جویبار با اشاره به این که اولین دوره لیگ جهانی کشتی در آذر ماه در شهرستان جویبار برگزار خواهد شد،گفت: باید این دوره مسابقات به گونه ای برگزار شود که آبروی این شهرستان حفظ شود و آنچه حق مردم این شهرستان است، به شایستگی احراز گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان نیز با توجه به نقشی که مردم در ساخت این مجموعه داشتند، گفت: پروژه های مشارکتی یکی از مهمترین طرح هایی است که در استان اجرا می شود. از حدود 300 پروژه تهیه شده در استان، 50 پروژه ملی و مابقی مشارکتی بوده است.

حسین زادگان با توجه به جایگاه جویبار در پرورش کشتی گیر افزود : تمام خواسته ها و مطالبات مردم را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم تا نام جویبار یک برند در عرصه جهانی گردد.

ورزشگاه شهدای سراج محله جویبار به مساحت 500 متر با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان از محل بودجه دولتی و مردمی به بهره برداری رسید./ز

برچسب ها: سالن ، شهدا ، محله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.