سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

7 آبان برگزار میشود

اولین جشنواره سراسری دانشجویی ترویج فناوری نانو دانشگاه پیام نور

اولین جشنواره سراسری دانشجویی ترویج فناوری نانو دانشگاه پیام نور 7 آبان ماه برگزار می‌شود.

 محمد اورکی مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اولین جشنواره سراسری دانشجویی ترویج فناوری نانو دانشگاه پیام نور در 7 و 8 آبان ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود : هدف از برگزاری این جشنواره؛شناسایی و معرفی استعدادهای فعال در زمینه های فناوری نانو دانشگاه پیام نور ،ترویج فرهنگ فناوری نانو، فراهم آوردن بستری مناسب برای همکاری و فعالیت در این حوزه، حمایت های مادی و معنوی از برگزیدگان جشنواره  است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره کارگاه های آموزشی با موضوع آشنایی با فناوری نانو، آشنایی با دستاوردهای جدید نانو بیوتکنولوژی، تهیه و تدوین طرح کسب و کار در حوزه فناوری نانو، تجاری سازی و تولید نمونه اولیه و فروش از پایان نامه های حوزه نانو، معرفی خدمات و کارگروه های ستاد توسعه فناوری نانو، آشنایی با سرفصل های مسابقات ملی نانو، نانو کامپوزیت های پلیمری و تحولات صنعتی و کاربرد نانو ذرات برگزار می شود.

وی یاد آور شد : علاقه مندان برای شرکت در جشنواره تا 10 مهر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند  ونتایج داوری مقالات 21 مهرماه اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.