سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاوری:

مبلغ درخواستی کی‌روش فراتر از ارزش کل فوتبال ما بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:‌ بها دادن بیش از اندازه به کی‌روش باعث تحقیر فوتبال ایران شد.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من یکی از طرفداران کی‌روش هستم زیرا این مربی با توجه به پیشینه که در دنیا دارد و همکاری با باشگاه‌ها و مربیان سرشناس گزینه مناسبی برای نیمکت تیم ملی بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه گفت: از کی‌روش بابت رفتن به جام جهانی تشکر می‌کنم ولی به این هم اعتقاد دارم که مربیان ایرانی هم می‌توانستند این کار را انجام دهند و حتی با افتخار بیشتری هم می‌توانستیم راهی جام جهانی شویم.

یاوری در ادامه اظهار داشت:‌ در گذشته برانکو هم تیم ملی فوتبال را به جام جهانی برد ولی خود او در حد و اندازه این جام نبود اطرافیان کی‌روش قبل از ورود به ایران اطلاعات غلطی در مورد مربیان ایرانی به وی دادند و باعث خراب شدن ذهنیت کی‌روش شدند در ذهن کی‌روش وحشتی از مربیان و اهالی فوتبال ایجاد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در قراردادی که فدراسیون می‌خواست با کی‌روش ببندد نباید این همه زمان گذاشته می‌شد این حرکت باعث تحقیر فوتبال ایران شده است مبلغی که کارلوس کی‌روش از کفاشیان طلب کرد فراتر از کارشناسی لیگ ما است.

کارشناس فوتبال گفت: فوتبال ما فراتر از آسیاست یکی دیگر از مشکلات کی روش بها دادن به دورگه ها و نادیده گرفتن پدیده‌ها لیگ بود در صورتی که تمام مربیان و بازیکنان از وی حمایت کردند این حرکت نشان از عدم اعتماد به فوتبال ایران بوده است در جریان تمدید قرارداد کی‌روش فدراسیون باعث از بین رفتن عزت فوتبال ایران شد.

یاوری در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون هر چه سریعتر باید به فکر جایگزینی برای نیمکت تیم ملی باشد اگر مربی بزرگ خارجی آوردند حتما از مربیان ایرانی در کادر فنی استفاده شود و اگر از مربی ایرانی استفاده شد یک مشاور بین‌المللی در حد نام تیم ملی ایران بهره‌ بگیرند و دانش روز دنیا را وارد کشور کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، مبلغ ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
به راستی که مبلغ درخواستی کی روش ودانش ودرک فوتبال او از ارزش کل فوتبال ما فراتر بود .