سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "علمی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مجوز "دانشگاه ایرانیان" از سوی شورای انقلاب فرهنگی لغو شد، وزارت بهداشت به عنوان دستگاه برتر دولت معرفی شد و... است.

مجوز "دانشگاه ایرانیان" از سوی شورای انقلاب فرهنگی لغو شد











مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم گفت: با وجود اینکه دانشگاه ایرانیان از سوی دفتر گسترش مجوز نداشته، هم اکنون مجوز آن از سوی شورای انقلاب فرهنگی نیز لغو شد.

وزارت بهداشت به عنوان دستگاه برتر دولت معرفی شد
رییس جمهور از وزارت بهداشت به عنوان دستگاه برتر دولت تقدیر کرد.

معضل پایان نامه فروشی به قوت خود باقی است / هنوز نظارت بر این بخش احساس نمی‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: علیرغم اینکه از ماه‌ها پیش نمایندگان نگرانی خود را در خصوص تبعات پایان نامه فروشی ابراز کرده‌اند هنوز هیچ حرکت قابل توجه و اثرگذاری از سوی وزارت علوم در این خصوص صورت نگرفته است.

بیماران دیگر بابت "پلاسما فرز" هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند

یاوری گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با سازمان انتقال خون برای عدم دریافت هزینه پلاسما فرز از بیماران به توافق رسیدند.

راه درمان بیماری خود را با "گیاهان دارویی" پیدا کنید + دانلود

اگر می خواهید بیماری خود را با گیاهان دارویی درمان کنید ، با اورژانس IT همراه شوید.

از افزایش اعتماد مردم تا ارتقاء سرویس دهی بیمارستان‌ها/ افزایش 1.5 برابری مراجعه کنندگان به بیمارستان های دولتی
رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران با بیان این که در گذشته بيمارستاني که با 30 تخت در ماه 150 مراجعه کننده با 3 الي 5 روز بستري داشت که در حال حاضر250 مراجعه کننده دارد، گفت: اين امر به دليل اعتماد مردم و خروج از دغدغه هاي مالي است.

از بخش خصوصی در شبکه ‌آزمایشگاهی با تسهیلات ویژه حمایت می‌شود

رییس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های‌ راهبردی معاونت علمی خبر داد: از حضور بخش خصوصی در شبکه آزمایشگاهی در قالب تسهیلات ویژه حمایت می‌شود. تا امروز سه مورد از آزمایشگاه‌های عضو این شبکه از بخش خصوصی هستند.

لبخند یک بیمار و خدمت به مردم اجری عظیم دارد
دکتر روحانی گفت: تمام دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان در اجرای طرح تحول سلامت تلاش کردند و پاداش آنها مقام و قرب در پیشگاه خداوند متعال است، چرا که لبخند یک بیمار و خدمت به مردم اجری عظیم دارد.

کسب رتبه هفدهم تولید علم در جهان حاصل تلاش وزارتخانه های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی
مجموع تلاش وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در انتشار بیش از 39 هزار مقاله علمی، ایران را از نظر تعداد مقالات علمی چاپ شده در ردیف هفدهم تولید علم در سطح جهان قرار داد.

زمان ارزیابی تاثیرگذاری پژوهشکده‌ها در کشور فرارسیده است
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: با افزایش کمی پژوهشکده ها و آزمایشگاه ها، تأثیر چندانی در زمینه اقتصاد دانش‏بنیان شاهد نخواهیم بود چرا که در حال حاضر پژوهشکده و آزمایشگاه به اندازه کافی در کشور وجود دارد. زمان آن فرارسیده است تا میزان تأثیرگذاری این نهادها مورد ارزیابی قرار گیرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.