سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج تیم ملی سرعتی دوچرخه سواری در رقابت‌های پروس چکوف

چایچی: رقابت‌های گرند پریکس پروس چکوف جمهوری چک شاهدی بر بهتر شدن ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در کلیه سطوح می باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی سرعت و نیمه سرعت که در حال حاضر در اردوی کشور چک به سر می برد روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ پنجم لغایت ششم شهریور ماه در رقابت‌های بین المللی گرند پریکس پروس چکوف جمهوری چک شرکت کرد.

این مسابقات با حضور سیصدو پنجاه ورزشکار در غالب 10 تیم از کشورهای لهستان، ایتالیا، اسلواکی، بلاروس، مجارستان، اتریش، یونان، ترینیداد، ایران و چک در رده سنی بزرگسالان (آقایان و بانوان ) برگزار شد و دوچرخه سواران در مواد تیم اسپرینت، اسپرینت، دور امتیازی، اسکرچ و مدیسون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ورزشکاران ملی پوش ایران در 5 ماده از این رقابت‌ها با حریفان خود به رقابت پرداختند و در نهایت نتایج ذیل بدست آمد:

ماده 200 متر: محمد دانشور، حسن علی ورپشتی و محمود پراش نمایندگان حاضر از کشور ایران بودند که موفق شدند با کسب مقام های دوم، یازدهم و شانزدهم به دور بعدی صعود کنند و در در نهایت محمد دانشور موفق به کسب مقام دوم شد و حسن علی ورپشتی در جایگاه ششم قرار گرفت.

ماده دور امتیازی:در این ماده به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان مسابقه در دو دور مقدماتی و نهایی برگزار شد که نمایندگان ایران حمید بیک خورمیزی، بهنام آرین، حسین ناطقی و علی خادمی به دور نهایی راه یافتند و در فینال این رقابت حسین ناطقی موفق به کسب مقام دوم شد.

ماده تیم اسپرینت: ایران با دو تیم الف و ب به رقابت پرداخت و در نهایت تیم الف با ترکیب: فرزین عرب، حسن علی ورپشتی و محمود پراش موفق به کسب مقام دوم شد و تیم ب با ترکیب فرشید فارسی نژادیان،محمد دانشور و احسان خادمی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ماده اسکرچ: حسین ناطقی، علی خادمی، حمید بیک خورمیزی و محمد رجبلو پا به رکاب شدند و در پایان حسین ناطقی موفق به کسب عنوان سومی شد.

در ماده مدیسون نیز تیم دو نفره حسین ناطقی و علی خادمی بر روی پیست حاضر شدند که بدلیل زمین خوردن ناطقی با توجه به حساس بودن شرایط و نزدیکی به زمان بازی‌های آسیایی با نظر سر مربی تیم ملی دوچرخه سواران از ادامه در این مسابقه انصاف دادند.

مصطفی چایچی مدیر تیم‌های ملی که در کشور چک حاضر می باشد در این باره گفت: خوشبختانه با توجه به نتایج بدست آمده شاهد بهتر شدن ورزشکاران هستیم که این خبر خوبی برای تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی می باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: bicycele ، team ، national ، speed ، دوچرخه ، سرعت ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.