سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اخبار از تیم ملی بسکتبال؛

پخش مستقیم دیدار ایران - اسپانیا/ مشایخی منتظر نظر پزشکان

دیدار اول تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اسپانیا ازساعت 00:30 بامداد امروز به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. سجاد مشایخی به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 00:30 بامداد یکشنبه 9 شهریور اولین دیدار خود در جام جهانی را مقابل اسپانیا انجام می‌دهد. طبق اخبار رسیده از سازمان صدا و سیما تمام بازی های ایران در جام جهانی از جمله دیدار با اسپانیا به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

تیم ایران روز پنجشنبه از اسلوونی راهی اسپانیا شد و دیروز نیز یک جلسه تمرینی در گرانادا داشت.

سجاد مشایخی گارد رأس جوان تیم که در آخرین روز اردوی اسلوونی از ناحیه چشم آسیب دید به دیدار اول تیم مقابل اسپانیا نمی رسد اما پزشکان وضعیت چشم وی را مناسب توصیف کردند.

برای بازی فردا مقابل برزیل باید یک بار دیگر نظر نهایی پزشکان در روز مسابقه پرسیده شود تا مشایخی در صورت تایید 100 درصد اجازه بازی داشته باشد.

هر چند با وجود این اخبار و تاکید مشایخی بر خوب بودن شرایطش، در مصاحبه بچیروویچ با سایت فیبا تاکید شده که این بازیکن ادامه جام جهانی را از دست داده و باید حداقل 3 هفته استراحت کند.

ماجرای 11 هزار دلار نساج پور

بعد از حذف عرفان نساج پور بحث درخواست 11 هزار دلاری فدراسیون جهانی بسکتبال از ایران برای صدور مجوز بازی نساج پور مطرح شد که دلیل اصلی خط خوردن این بازیکن بوده است. هر چند تلاش ما برای تماس با مدیر تیم های ملی به نتیجه نرسید اما از فدراسیون شنیده می شود که مشکلی برای پرداخت مبلغ مورد نظر فیبا نبوده و حتی این مبلغ برای ارائه به فدراسیون جهانی در کنگره روز پنجشنبه آماده بوده است.

بنابر شنیده ها تصمیم به حذف نساج پور فنی بوده و از سوی کادرفنی تیم ملی صورت گرفته است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.