سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نمایشگاه تجهیزات چشم پزشکی در نخستین کنگره بین‌المللی چشم پزشکی رضوی

نمایشگاهی از شرکت‌های سازنده و وارد کننده تجهیزات پزشکی در زمینه جراحی چشم و لیزیک همزمان با برگزاری نخستین کنگره چشم پزشکی رضوی در بیمارستان رضوی برپا شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، نمایشگاهی از شرکت‌های سازنده و وارد کننده تجهیزات پزشکی در زمینه جراحی چشم و لیزیک همزمان با برگزاری نخستین کنگره چشم پزشکی رضوی در بیمارستان رضوی برپا شده است.

این نمایشگاه در مساحت 750 متر مربع با 11 غرفه برپا شده و شامل لوازم و تجهیزاتی است که در عمل‌های گوناگون جراحی چشم استفاده می‌شود.

نمایشگاه برپا شده نمایانگر افزایش توانمندی‌های پزشکی در زمینه جراحی چشم، لیزیک و همچنین بینایی‌سنجی بوده و آخرین فناوری‌های روز دنیا را در این حیطه به نمایش گذاشته است.

به گفته امیر هژبرالساداتی، دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی چشم پزشکی رضوی، این شرکت‌ها برای برپایی نمایشگاه در این کنگره، از طریق گروه مجرب چشم پزشکی بیمارستان رضوی ارزشیابی شده‌اند.

گفتنی است؛ نخستین کنگره بین‌المللی چشم پزشکی رضوی با حضور 200 جراح و چشم پزشک داخلی و خارجی از جمله  16 نفر از اساتید مطرح کشورمان در زمینه جراحی چشم و شش نفر از اساتید خارجی از کشورهای امریکا، هند و اسپانیا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.