سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس فدراسیون شمشیر بازی:

مسابقات آسیایی محل تجربه نیست/برای کاهش هزینه‌ها، از دو کشور خارجی شمشیر بازی دعوت کردیم

جهانی ،در خصوص اردوی مشترک شمشیر بازان ایران با دو کشور خارجی گفت: فدارسیون برای کاهش هزینه‌های اعزام، از دو کشور لهستان و اکراین دعوت کرد تا به ایران بیایند تا اردوی مشترک برگزار کنیم.

انوش جهانی، نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدارسیون شمشیربازی جهت کاهش هزینه‌های اعزام و همچنین به منظور رویارویی با شمشیرزنان خارجی از شمشیربازان کشورهای لهستان و اکراین دعوت کرد تا به ایران بیایند و در اردوی مشترک ما شرکت کنند.

وی ادامه داد: علی یعقوبیان، محمد رضایی، طاهر عاشوری، صادق عابدی در اسلحه اپه و مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر ارسباران در اسلحه سابر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از بین این بازیکنان از هر اسلحه 3 نفر به مسابقات جهانی اینچئون دعوت خواهند شد.

وی افزود: تیم ملی شمشیربازی اکنون در وضعیت خوبی است و هدایت شمشیربازان را سیامک فیض عسگری و پیمان فخری برعهده دارند.
جهانی تأکید کرد: در این اردو یک مسابقه درون اردویی در نظر گرفتیم که به نفرات اول تا سوم به ترتیب 100 دلار، 70 دلار و 50 دلار اهدا خواهد شد. همچنین برای حضور شمشیر بازان خارجی به کشورمان 50 دلار در نظر گرفتیم که هزینه شمشیربازان در این اردو نیز تأمین شود.

نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص عدم حضور بانوان در مسابقات آسیایی گفت: مسابقات جهانی آسیا محل تجربه نیست و به همین دلیل باتوجه به عدم آمادگی آنها در مسابقات جهانی اینچئون حضور ندارند.

جهانی خاطر نشان کرد: شمشیربازان اپه وسابر کشورمان اواخر شهریورماه به مسابقات جهانی شمشیربازی اینچئون اعزام خواهند شد که امیدواریم عملکرد خوبی را در این مسابقات از آنها شاهد باشیم.

انتهای پیام /
برچسب ها: فدراسیون ، شمشیر ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.