سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

رژیم غاصب صهیونیستی در عزایِ شکست است

خطیب نماز جمعه کرمان با تبریک پیروزی مردم مقاوم غزه، تصریح کرد: هر کجا در مقابلِ باطل و ظلم بایستید، در نهایت پیروزی با مظلوم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب پور در خطبه‌های نماز وحدت بخش جمعه کرمان افزود: هم اکنون در غزه جشنِ پیروزی برپا ورژیم غاصب صهیونیستی در عزای شکست است.

وی با اشاره به شکار پهباد جاسوسیِ اسرائیل توسط نیروهای هوشیار هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این جای شادی برای ما مردم است که نیروهای مسلح ما بیدار هستند و از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از تلاشهای دولت تدبیر و امید و نیز آرزوی موفقیت برای مسئولان در اجرای طرح های آینده، افزود: آقای رزم حسینی استاندار کرمان در پی نیت خیری که داشته اند، قدم های خوبی برداشته اند، ایشان مثلث توسعه را با حضور نمایندگان مجلس و دولت ، سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین نظارت ائمه ی جمعه در استان کرمان تشکیل دادند.

وی در ادامه گفت: ما از استاندار کرمان که از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس هستند به دلیل خدماتی که در این یکسال داشته اند و نیزهمه مدیران استان تشکر می کنیم./ش/ن

برچسب ها: پیروزی ، غزه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.