سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت "شرمن"‌ از تلاش برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران

وندی شرمن ،‌ مذاکره کننده ارشد آمریکا درمذاکرات هسته ای با ایران از تلاش برای دستیابی به توافق جامع با "جمهوری اسلامی ایران" حمایت کرد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری زی نیوز ؛‌  "وندی شرمن" معاون وزیر خارجه آمریکا و مذاکره کننده ارشد این کشور در مذاکرات هسته‌ای با ایران در سخنانی که امروز ( جمعه )‌در کنگره بیان داشت ،‌گفت :‌ نباید برای دست یابی به توافق هسته ای با ایران ضرب العجلی تعیین نمود . 

وی افزود :‌ اگرچه دولت آمریکا برای اعمال تحریم بر ضد ایران نیازی به اجازه کنگره ندارد اما با این حال برای چنین کاری با نمایندگان مشورت می کند . 

شرمن خاطرنشان کرد :‌چنانچه موفق شویم به راه حلی جامع و دراز مدت دست پیدا کنیم منافع فراوانی عاید همه ما در هر جایی که هستیم ،‌می شود . طی چهار ماه آینده می توانیم دریابیم آیا چنین توافقی امکان پذیر هست یا نه ؟‌

معاون وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد : تحق توافق جامع میان کشورهای 5+1 با ایران می تواند نگرانی های فراوانی را کاهش داده و نیز امنیت و ثبات را به منطقه خاورمیانه بازگرداند . 

نماینده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران همچنین گفت : توافق هسته ای با ایران امکان رقابت هسته ای در منطقه را کاهش می دهد. 


انتهای پیام /
برچسب ها: هسته ای ، شرمن ، وندی ، امریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.