سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی: اکنون وقت دهان به دهان گذاشتن با پیشکسوتان نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از انتقادهایی که به نفع مان باشد استفاده می‌کنیم اگر پیشکسوت پرسپولیس است می‌آید سرتمرین می‌گوید راه حل مشکل تیم چیست.صحبت در روزنامه نمی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم گفت:ما بر اساس شرایط تیمی‌مان باید بازی کنیم.

وی ادامه داد:در حال حاضر چند بازیکن مصدوم و محروم داریم .ما نمی خواستیم فعلا از بازیکنان جوان استفاده کنیم ولی چاره ای نیست.اما ریسک کردن هم بدنیست . مثل فصل گذشته عباس‌زاده در طول فصل آبدیده شد و در 5 بازی آخر توانست گل‌های حساسی بزند .

وی افزود:این فصل هم می‌خواستیم همانگونه از بازیکنان جوان استفاده کنیم .مطمئنا اگر تمامی بازیکنان را در اختیار داشتیم تا کنون ترکیب نهایی و آرمانی را به دست آورده بودیم اما بازیکنان مصدوم و محروم داشتیم. ما تیم را بر اساس بازیکنان جوان نبستیم بر اساس بودجه و نیازهایمان تیم را بستیم .
 
وی در مورد شایعه خرید عمادرضا گفت: اسمی هم از او در تمرین نیاوردیم چه برسد به اینکه بخواهیم او را بگیریم، او بازیکن بزرگی است و در تیم بزرگی مثل سپاهان بازی کرده ولی ما نیازی به او نداریم.

وی گفت: شایعه‌هایی است که در روزنامه‌ها منتشر می‌شود. ما بر اساس بازیکنان‌مان کار می‌کنیم و 5 بازیکن را نداریم و صادقیان، رضا و هادی نوروزی، علی عسگری و دغاغله نیستند که همگی آنها در قسمت جلو یعنی هافبک و حمله ما بازی می‌کنند غایبند و بدون آنها نمی‌توانیم کاری کنیم و شما می‌توانید جواب خودتان را بگیرید.
 
دایی در مورد پولادی گفت: از او بی خبر هستیم. مهرداد با ما قرارداد دارد ما خط دفاعی پرسپولیس را با سیدجلال حسینی و پولادی بستیم و حسینی نیامده  رفت. پولادی را اصلا ندیدم و تماسی نداشته‌ام . ما هم مثل شما ! این اتفاق‌ها فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد .
 
سرمربی پرسپولیس گفت: ما کار نشد نداریم.با تیم پرسپولیس نتیجه می گیریم. تیم پرسپولیس را رها نخواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از انتقادهایی که به نفع مان باشد استفاده می‌کنیم اگر پیشکسوت پرسپولیس است می‌آید سرتمرین می‌گوید راه حل مشکل تیم چیست.صحبت در روزنامه نمی کند.
برچسب ها: دایی ، لیگ ، برتر ، فوتبال ، خلیج ، همیشه ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.