سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته حمایت از مدارس و کاهش بی‌سوادی در جنوب غرب تهران تشکیل می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از تشکیل کمیته حمایت از مدارس و کاهش بی سوادی در این منطقه خبر داد.

عشرت شایق‌، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تشکیل کمیته حمایت از مدارس و کاهش بی سوادی ویژه محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور شناخت نیازهای مراکز آموزشی، دانش آموزان و گسترش علم آموزی شهروندان، ارتقای سلامت و رفاه حال آن‌ها در دست اجرا است.

شایق اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، اداره الگوی مصرف و مهارت‌های زندگی اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، آموزش و پرورش منطقه 18 حضور و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل کمیته حمایت از مدارس و کاهش بی سوادی در منطقه 18، برگزاری نشست‌های هم اندیشی اداره الگوی مصرف و مهارت‌های زندگی اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

شایق خاطرنشان کرد: تشکیل کار گروه بررسی و شناسایی  نیازها و مطالبات مراکز آموزشی دانش آموزان، دسته بندی و تخصیص اعتبارهای لازم در مراکز آموزشی، برنامه ریزی و ریشه کنی بی سوادی در میان شهروندان ، برگزاری اردوهای آموزشی، تفریحی، زیارتی و سیاحتی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: کمیته ، حمایت ، کاهش ، بیسوادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.