سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار با سفیر ایران در دمشق؛

وائل الحلقی خواستار ارتقای روابط اقتصادی بین سوریه و ایران شد

نخست وزیر سوریه در دیدار با سفیر ایران در دمشق بر لزوم تقویت راه‎های همکاری دمشق و تهران در زمینه‎های مختلف تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری سانا: نخست وزیر سوریه تاکید کرد: دولت جدید سوریه در راستای تقویت و توسعه روابط اقتصادی و تجاری خود با کشورهای دوست و در صدر آن ایران اقدام خواهد کرد.

"وائل الحلقی" روز پنج شنبه با استقبال از "محمد رضا شیبانی" سفیر ایران در دمشق با تاکید بر لزوم ارتقای روابط اقتصادی، تجاری و صنعتی و همچنین گشایش فرصت‎های جدید برای همکاری دو جانبه سوریه و ایران، خاطر نشان کرد: دولت جدید سوریه طرح و برنامه‎هایی برای فعال‎سازی تمامی بخش‎های اقتصادی، تجاری، صنعتی، پزشکی و خدماتی داشته که با هدف آغاز مرحله بازسازی این کشور است.

نخست وزیر سوریه گفت: بازسازی سوریه کمک دوستان ایرانی را از طریق فعال‎سازی توافق‎نامه‎های امضا شده و امضای توافق‎نامه‎های جدید  برای مقابله با خسارات جنگ و محاصره اقتصادی ظالمانه‎ای که بر دمشق تحمیل شده، می‎طلبد.

در همین حال "محمد رضا شیبانی"  با تبریک به "وائل الحلقی"به مناسبت تشکیل دولت جدید سوریه، ابراز امیدواری کرد که افق‎های جدیدی در کار مشترک بین تهران و دمشق گشوده شود.

وی همچنین بار دیگر بر ایستادگی ایران در کنار دولت و ملت سوریه تاکید کرد و ابراز اطمینان کرد که ملت سوریه پیروزی بزرگی را به زودی محقق خواهند کرد.

انتهای پیام//
برچسب ها: دمشق ، سفیر ، شیبانی ، ریاست ، جمهوری ، بشار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.