سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنایع نساجی هلال ایران در لیست تأمین کننده اصلی ملزومات امدادی سازمان ملل قرار گرفت

مدیرعامل نساجی هلال ایران از انتخاب این شرکت به عنوان تأمین کننده ملزومات امدادی از سوی سازمان ملل برای نخستین بار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ذوالفقار یزدان مهر رییس نساجی هلال ایران در نشست خبری امروز خود که در کارخانه نساجی هلال ایران در خوانسار برگزار شد با اعلام مطلب فوق افزود: از سه ماه گذشته نساجی هلال ایران برای نخستین بار در لیست تأمین کنندگان اصلی سازمان ملل قرار گرفت که تعداد شرکت‌ کننده‌های عضو این لیست بسیار محدود است این انتخاب در راستای استانداردسازی‌ها در تولید، تأمین و کیفیت محصولات بوده است.
 
مدیرعامل صنایع نساجی هلال ایران در ادامه با اشاره به دریافت گواهی‌نامه ایزو 9001 و 9002 مدیریت کیفیت را از مؤسسه BQS آلمان  بیان داشت: رسیدن به جایگاه اول خاورمیانه در تولید و تأمین ملزومات امدادی از اهداف مهم ما در این راستااست به این منظور رسیدن به عنوان برند اول خاورمیانه در تولید و تأمین ملزومات امدادی آینده پیش رویی است که تا سال 97 برای رسیدن به چنین جایگاهی برنامه‌ریزی کردیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اگر چه شرکت نساجی هلال از نظر وسعت در جایگاه نخستی قرار دارد ولی برای رسیدن به جایگاه اول در تنوع و کیفیت محصولات به برنامه‌ریزی‌های بیشتری نیاز دارد.
 
یزدان‌مهر در ادامه افزود: هم اکنون کارخانه‌های نساجی هلال ظرفیت تولید 500 ست خواب و همچنین تولید هزار و 200 تخته پتو را داریم.
 
مدیرعامل نساجی هلال ایران با بیان اینکه رسالت اصلی ما تولید ملزومات امدادی است گفت: یکی از اقداماتی که در زمان حاضر صورت گرفته رسیدن به استانداردهای مدنظر صلیب‌سرخ است به طوری که توانستیم 100 هزار تخته پتو سفارش صلیب سرخ را زودتر از موعد نیز تحویل دهیم ، صنایع نساجی هلال از کشورهای مختلف چون عراق، افغانستان، تاجیکستان مشتریانی دارد که ملزومات امدادی متناسب با نیاز با درخواست خود آن کشورها تولید و ارسال می‌شود.
 
وی در خصوص ارتقای کیفیت محصولات به اقدامات اصلاحی اشاره کرد و بیان داشت: با آموزش تخصصی به کارکنان ایجاد دو واحد آموزشی به نیروی انسانی اعزام گروه‌های کارشناسی به کارخانجات مختلف با هدف افزایش دانش فنی و کسب تجربه گام‌های ارزنده‌ای در این راه برداشته‌ایم.
 
*همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در تولید چادرهای امدادی
 
مدیرعامل صنایع نساجی هلال ایران  در ادامه از همکاری باشرکت‌های دانش بنیان برای تهیه و تأمین ملزومات امدادی خبر داد و گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت‌های بنیان صورت گرفته زمینه برای تولید چادرهای با کیفیت بیشتر فراهم می‌شود که می‌توان از آن در تولید نایلون ضد سایشی که در تولید چمدان، شلوار و کفش استفاده می‌شود نام برد.
 
*ساماندهی مدل لباس‌های جمعیت
 
یزدان‌مهر در ادامه با اشاره به ساماندهی مدل لباس‌ها خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با وحدت رویه علاوه بر تولید پتوهای نمدی ست‌های خواب تولید شود.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.