سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

افتتاح 6 طرح کشاورزی در استان همدان

در پنجمین روز از هفته دولت 6 طرح کشاورزی استان همدان به بهره برداری رسید.


در پنجمین روز از هفته دولت 6 طرح کشاورزی استان همدان به بهره برداری رسید.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان همدان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان گفت: این طرح ها شامل دو آبیاری تحت فشار به وسعت 71 هکتار، یک واحد مرغداری 20 هزار قطعه ای گوشتی ،یک واحد گوساله پرواری 120 رأسی، لایه روبی قنات و کانال آبرسانی کشاورزی است.
رنجبرضرابی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 67 طرح کشاورزی استان لا 312 میلیارد ریال هزینه و ایجاد اشتغال برای 366 نفر به بهره برداری می رسد افزود:دو طرح آبیاری تحت فشار به طول 55 هکتار و 16 هکتار با 139 میلیون تومان هزینه و لایه روبی قنات با 22 میلیون تومان و اشتغالزایی 13 نفردر روستای دخلر قهاوند افتتاح می شود.
وی از افتتاح دو واحد تولید گوشت مرغ و گوساله هم خبر داد و اظهار داشت : یک مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای در روستای برکت آباد  با 360 میلیون تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای 6 نفر وتولید سالانه 2160 هزار تن گوشت مرغ ، یک واحد  پرورش گوساله پرواری 120 راسی در روستای خیر آباد  با 400 میلیون تومانبا  اشتغال  برای 4 نفر و تولید سالانه 60 تن گوشت امروز با حضور استاندار افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: امروز در شهرستان نهاوند هم  نهاوند افتتاح کانال آب رسانی  به طول 18 کیلومتر ویک میلیارد و 120 میلیون تومانهزینه هم افتتاح می شود.
برچسب ها: کشاورزی ، همدان ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.