سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

گردهمایی بزرگان خوشنویسی ایران در فارس

نشست تخصصی بزرگان خوشنویسی ایران در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛دبیر علمی بخش خوشنویسی بیان کرد: این نشست در حاشیه جشنواره ادبی هنری حضرت شاهچراغ (ع) است، و با محوریت هنرهایی همچون پوستر، عکس، شعر و خوشنویسی برگزار می شود، که این فراخوان حدود 4 ماه پیش اعلام شد و استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

مجید چیزفهم دانشمندیان رئیس انجمن خوشنویسان شیراز با بیان اینکه آثاری از هنرمندان5 استان فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کرمان به دبیر خانه جشنواره بخش خوشنویسی ارسال شده است افزود: فارس و شیراز قطب هنر خوشنویسی در جنوب کشور به شمار می رود که این هنرمندان خالق بیش از 60 درصد این آثار در استان هستند.

این استاد خوشنویسی گفت: مرحله اول انتخاب آثار توسط اساتید استان فارس در 4 رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث انجام شده است و آثار در مرحله نهایی توسط اساتید برجسته کشوری داوری می شود.

وی ادامه داد: معرفی برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی هنری حضرت شاهچراغ (ع) در روز نهم شهریورماه ساعت 9 صبح در سالن نور آستان مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) برگزار می شود که دراین مراسم اساتید برجسته کشور همچون محمد سلحشور، مجتبی ملک زاده، علی اشرف صندوق آبادی، میرحسین زنوزی، مهدی فروزنده و علی رضائیان حضور می یابند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.