سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاملترین مرجع ارائه دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات عرضه شد

برای نخستین بار جامع ترین مرجع دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات به زبان فارسی برای استفاده مدیران سازمان‌ها ،مدیران فناوری اطلاعات و همه علاقه مندان به طی نمودن دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات می‌توانند طراحی و عرضه شد.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران مازیار گنجه‌ای طراح این مرجع آموزشی در بیان قابلیت‌های آن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جستجوی اطلاعات مربوط به همه دوره‌های تخصصی آموزش فناوری اطلاعات و امنیت؛ مشاهده پیش نیازهای دوره، مشاهده مسیر شغلی و کاری آینده و آنچه که در طی دوره آموخته خواهد شد از جمله قابلیت‌های این مرجع است.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات مدیران فناوری اطلاعات و مدیران آموزشی در بخش دولتی و خصوصی آن است که نمی‌دانند باید از چه دوره‌های آموزشی استفاده و بهره مند شوند افزود: با استفاده از این مرجع علاوه بر رفع این مشکلات مدیرانی که نمی‌دانند زیر مجموعه‌ها باید تقاضای چه دوره‌هایی را داشته باشند و پس از طی نمودن دوره چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد می‌توانند از این مرجع راهنمایی بگیرند.
 
یه گفته وی داشتن این مرجع آموزشی کمک بسیار مهمی است که هم بتوانند انتخاب بهتر و دقیق تری در زمینه دوره‌های آموزش فناوری اطلاعات در کشور داشته باشند.
 
گفتنی است این مرجع بطور رایگان و به زبان فارسی به نشانی اینترنتی www.cdigit.com  در اختیار علاقه مندان قرار گرفته که بطور روزانه و مستمر مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند مرجعی همانند ویکی پدیا که دائره المعارفی در جهت استفاده عمومی است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.