سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکرات صلیب سرخ با صنایع نساجی هلال برای تامین ملزومات امدادی

مدیر پشتیبانی کمیته صلیب سرخ در بازدید از شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: امیدواریم با توجه به روند رو به رشد این شرکت، ایران به مرکز تامین ملزومات کمیته صلیب سرخ در خاورمیانه تبدیل شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، "توماس ری اس" با حضور در شرکت صنایع نساجی هلال ایران ضمن بازدید از بخش های این مجموعه با مدیر عامل این شرکت در خصوص افزایش همکاری ها گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به وجود مرکز لجستیک کمیته صلیب سرخ در امارات متحده عربی خاطر نشان کرد: توانمندی ها و ظرفیت های موجود در شرکت صنایع نساجی هلال ایران بسیار چشمگیر است و ما امیدوار هستیم بتوانیم از این توانمندی ها در راستای افزایش تعاملات استفاده کنیم.

وی افزود: امیدواریم با توجه به روند رو به رشد صنایع نساجی هلال ایران، این شرکت به مرکز تامین ملزومات کمیته صلیب سرخ در خاورمیانه تبدیل شود.

مدیر پشتیبانی کمیته صلیب سرخ ضمن ابراز رضایت از قرارداد ۱۰۰ هزار تخته پتو که زودتر از موعد مقرر و مطابق استانداردهای آن کمیته تحویل گردید خاطر نشان کرد: امیدوارم با جمع بندی نهایی بزودی شاهد امضای تفاهم نامه بلند مدت با این شرکت به عنوان محور تولید و تامین کننده ملزومات امدادی این کمیته در خاورمیانه باشیم.

در این دیدار ذوالفقار یزدانمهر مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به ظرفیتهای بالقوه و بالفعل این شرکت تصریح کرد: ما با استراتژی ارتقای کیفیت، تنوع تولید و ورود به بازارهای جدید آماده همکاری صمیمانه با صلیب سرخ در راستای اهداف بشردوستانه هستیم.

مدیرعامل صنایع نساجی هلال ایران خاطرنشان کرد: چشم انداز ما این است که تا سال ۹۷ به جایگاه اول در خاورمیانه دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.