سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

بهره برداری از 20 طرح کشاورزی در شاهرود به مناسبت هفته دولت

این طرح ها با اعتبار 39میلیارد و 467 میلیون ریال به بهره برداری رسید و برای 44 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیر جهادکشاورزی شهرستان شاهرود گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 20 طرح کشاورزی به بهره برداری رسید.
محمدرضا قاسمی افزود: این طرح ها با اعتبار 39میلیارد و 467 میلیون ریال به بهره برداری رسید و تسهیلات آنها  از محل توسعه 24 میلیارد و 735 میلیون ریال است و مابقی آن از محل اعتبارات دولتی است. 

وی گفت: این طرح ها شامل چهار طرح سامانه آبیاری در مجن، علی آباد، سعدآباد و حسین آباد با هدف مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی است و برای 44نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است. 

قاسمی اظهار داشت: شش طرح نیز مربوط به پرورش گاو شیری است که سه طرح آن در دهملا و دو طرح در کلاته خیج و یک طرح آن در بیارجمند با هدف افزایش و تولید و ایجاد اشتغال انجام شد.

وی بیان کرد: از مجموع 20 طرح افتتاحی در هفته دولت در شهرستان شاهرود 9 طرح مربوط به بره پرواری است که هشت طرح آن در بیارجمند و یک طرح دیگر در منطقه خیج با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال انجام شد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان شاهرود اظهار داشت: یک طرح شترپرواری نیز در منطقه طرود با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال به بهره برداری رسید. /ش/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.