سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی خبر داد

برنامه سازمان بنادر برای توسعه گردشگری دریایی

مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی ضمن گفت: در چهار سال اخير حدود 56 فروند شناور جديد مسافربری به ناوگان اضافه شده و در دوران مديريت جديد سازمان نيز سياست، تامين تسهيلات بانکی از طريق وجوه اداره شده برای خريد ناوگان جديد مسافری است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از محمد سعيد نژاد درباره ظرفيت بنادر ايران، گفت: بنادر کشورمان در حال حاضر ظرفيت صادرات و واردات 185 ميليون تن کالا (مواد نفتي و غير نفتي، به جز نفت خام) را دارد.

وي با بيان اين که تا سال گذشته، فقط از 140 ميليون تن ظرفيت بنادر استفاده شد، افزود: از ابتداي سال تا امروز حدود 10 درصد رشد داشته ايم.

سعيدنژاد سياست کلي سازمان بنادر را کاهش تعداد شناورهاي کوچک و افزايش ظرفيت آنها، در چارچوب افزايش بهره وري اعلام کرد.

معاون وزير راه با اشاره به شرايط جديد بنادر ايران و ورود خطوط کشتيراني خارجي به کشور گفت: بنادر ما به ويژه بندر شهيدرجايي و امام خميني، آمادگي پهلودهي به کشتي هاي با آبخور 17 متر يعني بزرگ‌ترين کشتي‌هاي دنيا را دارد.

وي يادآور شد: در سال جاري حدود 800 ميليارد تومان اعتبار براي طرح هاي توسعه داريم، البته تمرکز ما بر جذب سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي و بخش خصوصي است و پيش‌بيني مي کنيم امسال بتوانيم اين سرمايه گذاري را به حدود 1800 ميليارد تومان برسانيم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.