سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش شیوه‌های کاشت و نگهداشت گونه‌های گیاهی برگزار می‌شود

مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 از اجرای طرح آموزش چهره به چهره شیوه‌های کاشت و نگهداشت گونه‌های گیاهی در این منطقه خبر داد.

 علی‌رضا جوادی مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره شیوه‌های کاشت و نگهداشت گونه‌های گیاهی در محلات 16 گانه منطقه 18 در در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منور افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، افزایش سرانه‌های فضای سبز خانگی، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

جوادی اظهار داشت: در این طرح شهروندان تحت نظارت کارشناسان فضای سبز با موضوع‌هایی پیرامون شیوه‌های مختلف کاشت و نگهداشت گونه‌های گیاهی آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: چهره به چهره شیوه‌های کاشت و نگهداشت گونه‌های گیاهی در محلات 16 گانه منطقه 18، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آشنایی با شیوه‌های مختلف کاشت و نگهداشت گونه‌های گیاهی، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشی از اقدامات اجرایی این طرح است.

جوادی خاطر نشان کرد: بازدید از مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه آموزش چهره به چهره و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کاشت و نگهداری از گونه‌های مختلف گیاهی در مدارس از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: گل ، نگهداری ، زیبایی ، کاشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.