سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: زمین‌های اصفهان را بخرید تا کشاورزان فکر دیگری بکنند ، کشاورزان به دلیل نبود صرفه اقتصادی، برداشت محصولات را رها کرده‌اند ، ایران در مذاکرات شفافیت داشته است/ مهار 12 میلیارد مترمکعب آب تا 4 سال آینده/ افزایش تولید روزانه 100 میلیون مترمکعب گاز تا پایان سال / 14 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

15 توصیه مقام معظم رهبری به دولت/حفظ فاصله وزرا با فتنه/ پاسخ به انتقادات باید منطقی باشد/حمایت از طرح نظام سلامت/ تکمیل مسکن مهر /استفاده از شیوه آبیاری نوین در کشاورزی/ خروج بانکها از بنگاه داری



 رییس جمهور و اعضای هیات دولت با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند که در این دیدار معظم له 15 توصیه به دولت مردان کردند.

انقلاب ما موازین قضاوت درباره قدرت را تغییر داد/ ایران نبرد در شرق مدیترانه را مدیریت می‌کند جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب ما موازین قضاوت در مورد قدرت را تغییر داد، گفت: امروز ایران به عنوان مستقل‌ترین کشور جهان و بازیگر قدرتمند و تعیین‌کننده سرنوشت منطقه و جهان شناخته می‌شود.

بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع‌های قضایی ولیعصر (عج) و نیابت رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع‌های قضایی ولیعصر (عج) و نیابت بازدید کرد.

گردان‌های بیت‌المقدس بسیج پس از نماز جمعه در سراسر کشور راهپیمایی می‌کنند
راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج راهپیمایی گردان های بیت المقدس بسیج در روز جمعه در نمازهای جمعه سراسر کشور برگزار می‌شود.

ایران در مذاکرات شفافیت داشته است/ مهار 12 میلیارد مترمکعب آب تا 4 سال آینده/ افزایش تولید روزانه 100 میلیون مترمکعب گاز تا پایان سال / 14 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم
 رئیس جمهور صبح امروز عملکرد یک ساله خود را با حضور هیئت دولت به مقام معظم رهبری گزارش داد.

ترمز ABS و کیسه‌هوای خودروهای داخل صرفاً جنبه تشریفاتی دارد

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس با بیان اینکه تولید قطعات غیراستاندارد خودروهای داخل تلاش پلیس راه را کم‌اثر می‌کند، گفت: ترمز ABS و کیسه‌هوای خودروهای داخل صرفاً جنبه تشریفاتی دارد.

معاون نوبخت حق ندارد به معلمان و آموزگاران توهین کند

 نماینده‌ی مردم ارومیه در تذکر شفاهی گفت: دیروز آقای عسگری آزاد معاون دکتر نوبخت در حالی به تحصیل ‌کرده‌های کشور و معلم‌های پیش دبستانی توهین کرد که خود با پارتی‌بازی به این سمت رسیده است.

زمین‌های اصفهان را بخرید تا کشاورزان فکر دیگری بکنند

 نماینده مردم فلاورجان گفت: کشاورزی در شهرستان اصفهان نابود شده، اگر هدفتان نابودی کشاورزی است زمین کشاورزان را خریداری کنید تا آنها فکر دیگری برای خود کنند.

رکود اقتصادی فشار مضاعفی بر مردم وارد می‌سازد/ برنامه هدفمندی برای کاهش بیکاری وجود ندارد
 نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: گرانی و تورم در شرایط رکود اقتصادی فشار مضاعفی را بر مردم وارد می‌سازد که با آمارهای ارائه شده از سوی دولت هم‌خوانی ندارد.

کشاورزان به دلیل نبود صرفه اقتصادی، برداشت محصولات را رها کرده‌اند

 نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به پایین بودن نرخ خرید محصولات کشاورزی از سوی دولت گفت: به دلیل نبود صرفه اقتصادی اکثر کشاورزان برداشت برخی از محصولات خود را رها کرده‌اند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.