سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

قاچاق شبانه 200 تن پیاز زعفران از باخرز به شهر های مرزی تایباد و تربت جام

فرماندار شهرستان باخرز از انتقال غیر مجاز 200 تن پیاز زعفران از باخرز به شهر های تایباد و تربت جام خبر داد.

فرماندار شهرستان باخرز  به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،گفت: متأسفانه در روزهاي گذشته مشکلات زيادي با متخلفان داشته ايم و نيروي انتظامي تاکنون برخورد جدي با متخلفان داشته و توانسته است جلوي انتقال بخش عمده اي از پياز را به شهرستان هاي ديگر بگيرد.

مهندس مه آبادي با بیان اینکه عمده پياز زعفران از شهرستان تربت حيدريه منتقل مي شود، افزود: به طور متوسط، شبانه حدود ۲۰۰ تن پياز زعفران به شهرستان هاي تايباد و تربت جام به صورت غيرمجاز منتقل مي شود و احتمال اين که از اين شهرستان ها به آن سوي مرز انتقال داده شود، بسيار زياد است.

وي همکاري نکردن شهرستان هاي ديگر را دليل ديگري بر قاچاق بي رويه پياز زعفران دانست و افزود: با وجود اين که پياز زعفران از شهرستان تربت حيدريه و با کيفيت بسيار پاييني به ديگر نقاط حمل مي شود ولي تاکنون مسئولان اين شهرستان همکاري مناسبي نکرده اند.

مه آبادی گفت: متخلفان به صورت آزادانه اقدام به انتقال پياز از مسير شهرستان باخرز به شهرهاي مرزي مي کنند که مشکلات آن فقط براي باخرز است چرا که ما به تنهايي قادر به برخورد با آن ها نيستيم و نيازمند همکاري مسئولان ديگر شهرستان ها نيز هستيم.

//انتهای پیام

برچسب ها: قاچاق ، پیاز ، زعفران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.