سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پیام تبریک نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس به مناسبت روز پزشک و دارو ساز

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز پزشک و دارو ساز را به جامعه پزشکی این شهرستان ها تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، شرح پیام عباسعلی منصوری به شرح ذیل است:

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

با سلام و درود به روح مطهر امام خمینی (ره) و سلام و تحیت به ارواح طیبه شهدا و با آرزوی سلامت و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله).

مفتخرم که به نمایندگی مردم شریف کاشان، آران و بیدگل اول شهریور سالروز تولد شیخ الرئیس ابوعلی سینا طبیب و فیلسوف شهیر ایرانی و روز پزشک و همچنین پنجم شهریور ماه زاد روز دانشمند عالیقدر محمد بن زکریای رازی و روز داروساز را به حضور محترم یکایک جامعه پزشکی تبریک عرض نمایم.

معجزه دستان گرانقدر پزشکان، زندگی را به ارمغان می آورد، همت کم نظیر این عزیزان قابل تقدیر است.حرفه مقدس پزشکی حرفه ای است که با التیام درد و نجات جان بیماران گره خورده و چه سعادتی از این بالاتر که پزشک به مدد الطاف پروردگارو تعهد و تخصص، سلامت روح و روان و توان زندگی را به همنوعان خود بازمی گرداند.

خداوندا زیباترین روزها را نصیب کسی کن که بهترین لحظات عمرش را برای ساختن لحظه های خوب دیگران از دست داده است. سلامت و داوم توفیقات همه عزیزان را از درگاه بی نیاز مسئلت دارم.

عباسعلی منصوری

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی


انتهای پیام
برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، روز پزشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.