سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

همایش بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری آسیا در فارس

هجدهمین همایش بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری آسیا در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دبیر هجدهمین کنفرانس بین المللی پارک‌های علم و فناوری آسیا با بیان اینکه تاکنون 15کشور آسیایی برای حضور در این کنفرانس اعلام آمادگی کردند گفت: تاکنون 50 نفر از دانشمندان نیز برای حضور در این کنفرانس اعلام آمادگی کردند و پیش‌بینی می‌شود 400 نفر در این کنفرانس حضور یابند.

فاضل زاده بیان کرد:در حال حاضر 70 چکیده مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از این تعداد 30 مقاله بررسی و 25 مقاله به طور شفاهی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس، افزود: در حاشیه این کنفرانس نمایشگاه دستاوردهای 40 شرکت دانش بنیان داخلی و هم‌چنین نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود.

فاضل‌زاده با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری استان فارس از کارگزاران تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه جنوب کشور است افزود: 130 پرونده در این مجموعه بررسی شد که 94 شرکت تایید شدند که از این تعداد 45 شرکت مربوط به استان فارس، 25 شرکت زیرنظر مرکز رشد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 18 پرونده مربوط به استان بوشهر، پنج مورد مربوط به هرمزگان و یک پرونده نیز مربوط به قشم بوده است.

وی گفت :هجدهمین کنفرانس بین المللی پارک‌های علم و فناوری آسیا از 23 تا 26 مهرماه امسال در هتل شیراز برگزار می شودو شیراز برای نخستین بار میزبان این کنفرانس است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: همایش ، علم ، فناوری ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.