سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد احسانی به بازدید "پلیس مهد کودک" رفت

معاون ارزشيابی و نظارت سازمان سينمايی در پشت صحنه فيلم "پلیس مهدکودک" حضور يافت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم "پلیس مهدکودک"اثر حسین قناعت و به تهیه كنندگی بهروز مفید ، فضایی كمدی دارد و فیلمبرداری آن توسط شاپور پور امین در غرب تهران ادامه دارد. قناعت پیش از این فیلم های «زخم شانه حوا »، «ماجراهای اینترنتی» و «من و نگین دات کام» را در کارنامه سینمایی خود به ثبت رسانده است.

در این دیدار تهیه كننده وكارگردان ضمن ارائه گزارش مختصری از روال تولید این اثر سینمایی و انجام حدود 60درصد از پروژه اظهار امیدواری كردند كه فیلم در یك فاصله مناسب برای اكران در جشنواره كودك حاضر شود.

"
محمداحسانی" معاون ارزشیابی ونظارت سازمان ضمن اشاره به سوابق ارزشمند تهیه كننده و كارگردان در ژانر كودك ونیز اعلام حمایت سازمان سینمایی از ارتقا كمی و كیفی آثار كودك و نوجوان تاكید كرد: سینمای كودك هم به لحاظ مضمون هم مخاطب و هم مساله اقتصادی سینما ،یك امر استراتژیك و زیرساختی است كه سرمایه گذارای در آن موجب جلب منافع بلندمدت برای سینماست.

وی همچنین اظهار امیدواری كرد: با همت تولیدكنندگان آثار كودك و ورود نیروهای باانگیزه و جوان به این عرصه جشنواره امسال نقطه شروع مناسبی برای رسیدن به سینمای پررونق و جریان ساز و مطابق با ارزشهای فرهنگی ایرانی – اسلامی باشد.

در خلاصه قصه این فیلم آمده است:"دزد و پری" حكایت پدربزرگ بازنشسته نیروی انتظامی است كه بچه هایش برای سرگرم شدن او مهد كودك خانگی تاسیس می كنند . اما او با بچه ها مانند سربازان در سربازخانه رفتار می كند تا اینكه كودكی دزدیده می شود و پدر بزرگ و بچه ها به تعقیب ودستگیری سارق می پردازند.

بهزاد فراهانی ،بهنوش بختیاری ، رابعه اسكویی و تعداد زیاد كودك از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


انتهای پیام/


برچسب ها: سازمان ، سینمایی ، پشت ، پلیس ، صحنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.