سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هفته‌ای پر کار برای سازمان میراث فرهنگی

سازمان میراث فرهنگی در هفته‌ی دولت و روز کارمند عمده اقدامات و فعالیت‌های متفاوتی را انجام خواهد داد.

امین عارف نیا دبیر ستاد بزرگداشت هفته‌ی دولت و روز کارمند در خصوص فعالیت سازمان میراث فرهنگی کشور در این هفته در گفتگو با خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: هفته‌ی پیش رو هفته‌ی پر کار و مهم برای سازمان میراث فرهنگی کشور است.
 
وی ادامه داد: قبل از شروع هفته‌ی دولت به همه‌ی ادارات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان‌ها ابلاغ کردیم که در این هفته در روز سه شنبه 4 شهریور بازدید از حوزه‌ها برای عموم رایگان باشد.
 
عارف نیا بیان کرد: میراث فرهنگی کشور علاوه بر رایگان کردن بازدید از موزه‌ها در سراسر کشور در روز سه شنبه فعالیت‌های دیگری را همچون تقدیر و تجلیل از برگزیدگان و کارمندان نمونه سازمان میراث فرهنگی در جشنواره شهید رجایی و ارائه‌ی دستاورد‌های یک سری سازمان را انجام خواهد داد.
 
دبیر ستاد بزرگداشت هفته‌ی دولت تصریح کرد: روز شنبه 8 شهریور ماه سمینار تخصصی در راستای افق برنامه‌های ششم توسعه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، سرمایه گذاران، فعالان و سازمان‌های مردم نهاد به منظور تحقق پیدا کردن برنامه‌های فرهنگی در سال اقتصاد و فرهنگی برگزار خواهد شد.
 
عارف نیا افزود: ارائه‌ی تمامی فعالیت‌های انجام شده از سوی سازمان در یک سال اخیر در رقابت نمایشگاهی در مجموعه‌ی فرهنگی نیاوران از سوم تا هشتم شهریور ماه و همچنین افتتاح چندین پروژه گردشگری استانی را در این هفته شاهد خواهید بود.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی میراث فرهنگی کشور عنوان کرد: در این هفته قرار است از سایت اطلاع رسانی و رزرواسیون خانه رونمایی شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: خانه‌ی مسافر و تالار گفتگوی گردشگری یکی از هتل‌های دارنده‌ی گواهینامه کیفیت استاندارد در این  به هفته بهره برداری می‌رسند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.