سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

با روی کار آمدن دولت یازدهم آرامش در فضای بازار حاکم شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه معتقد است، با روی کار آمدن دولت یازدهم تعامل بین دولت و بخش خصوصی بسیار بهتر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ کیوان کاشفی با اشاره به عملکرد یک ساله دولت یازدهم در بخش اقتصاد، گفت: برای قضاوت عملکرد دولت باید ابتدا به یاد بیاوریم دولت در چه شرایطی کشور را تحویل گرفت.

وی رکودی که طی 15 تا 20 سال گذشته بی سابقه بود را از جمله شرایط حاکم بر اقتصاد کشور در زمانی دانست که دولت یازدهم روی کار آمد و گفت: در این زمان نرخ رشد اقتصادی کشور نیز منفی 6.8 درصد بود.

این کارشناس مسائل اقتصادی نرخ بالای تورم را نیز از دیگر مشکلات اقتصادی کشور در زمان روی کار آمدن دولت یازدهم برشمرد و افزود: مشکلات دیگری از جمله بی انضباطی های مالی، وضع قوانین و مقرارت ناگهانی نیز وجود داشت که فضای کسب و کار را سنگین و غیرقابل پیش بینی کرده بود.

کاشفی با تاکید بر اینکه دولت طی یکسال گذشته تا حد زیادی آرامش را در فضای بازار حاکم کرده است، گفت: این شرایط باعث شده فعالین اقتصادی بتوانند با منطق بیشتری برنامه ریزی کنند و دیدگاه های فعلی دولت نشان می دهد این شرایط ادامه دار است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد تا پایان سال نرخ رشد اقتصادی نیز از روند منفی خارج شود و شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.

وی به مذاکرات کشورمان با کشورهای غربی نیز اشاره کرد و گفت: اگر این مذاکرات نتیجه دهد و شاهد کاهش فشار تحریم ها باشیم می توان بیش از پیش به بهبود فضای اقتصادی کشور امیدوار بود تا فعالین اقتصادی نیز بتوانند با فراغ بال بهتری کار کنند.

کاشفی گفت: البته نقدهایی هم به دولت وارد است. برای مثال در بخش معیشت مردم اقدام موثری صورت نگرفته و هنوز مردم تحت فشار زیادی هستند.

برچسب ها: کرمانشاه ، دولت ، آرامش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.