سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای احداث وتکمیل پروژه های تامین اجتماعی در سال 93

سرپرست دفتر فنی ومهندسی سازمان تأمین اجتماعی از اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای احداث وتکمیل پروژه های قبلی وجدید وهمچنین خرید ساختمان ها از سوی این سازمان در سال 93 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرتضی زیوری با اعلام این مطلب افزود:این بودجه اختصاص یافته در مقایسه با سال گذشته 5 برابر رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای نخستین بار در حوزه تعمیرات نیز بودجه مصوب داشتیم، گفت: در سه حوزه بیمه،درمان وستاد در حدود 38 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به  طراحی روند شکل گیری پروژه های تکلیفی در سازمان تأمین اجتماعی از سوی این دفتر اظهار داشت:  در ابتدا، پیش نیازهای مطرح شدن یک پروژه در سازمان بررسی می شود. در مرحله بعد شورای سیاستگذاری وتوسعه سازمان برگزار تا استانها به معرفی نیازهای خود بپردازند وپس از تجزیه وتحلیل وتصویب آنها در این شورا،برای اخذ مجوز وتصویب به مدیرعامل و سپس هیات مدیره ارسال می شود.

 زیوری ادامه داد: دفتر فنی ومهندسی تأمین اجتماعی بر فرایند ساخت مراکز بیمه ای ودرمانی سازمان نظارت می کند. همچنین مبادله موافقت نامه ها، پیگیری درخواست های استانی وارسال آن به هیات مدیره وهیات امناء برای بررسی وتصویب از دیگر وظایف این دفتر است.

وی با اشاره به پروژه های اجراشده و در دست اجرای سازمان تأمین اجتماعی گفت: از ابتدای سال 93 تاکنون بیش از 6 پروژه تحویل قطعی شده اند که در حدود 11 هزار و300متر مربع فضا داشته  و همچنین 7پروژه تحویل موقت شده اند که این 7پروژه  بیش از 40 هزار و300 متر مربع  را به مجموعه های بیمه ودرمانی سازمان اضافه خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 55 پروژه بیمه ودرمانی در حال ساخت داریم که در مجموع حدود 245 هزار متر مربع فضا را در بر می گیرد.

سرپرست دفتر فنی ومهندسی تأمین اجتماعی تصریح کرد: وضعیت ساختمانی مراکز ملکی سازمان در استان ها تقریباً مناسب است وبهسازی و نوسازی مراکز بیمه ودرمانی تهران نیز در دستور کار است.


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.