سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 60 هزار داروی غير مجاز از داخل چمدان‌های لباس

با هوشياري ماموران عملياتي اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي اردبيل 60 هزار عدد داروي غير مجاز از داخل چمدان هاي لباس كشف شد.

سرهنگ عاليزاده رئيس پليس آگاهي استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در اين خصوص گفت: در راستاي اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز و بدنبال وصول گزارش هاي مردمي مبني بر فعاليت باندي كه در پوشش خودروهاي مسافربري اقدام به قاچاق داروهاي غيرمجاز مي كند؛ ماموران عملياتي اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي تحقيقات خود را پيرامون صحت گزارش هاي واصله آغاز كردند.

رئيس پليس آگاهي استان اردبیل افزود: با تحقيقات بعمل آمده صحت گزارش هاي واصله تاييد شد و لذا اكيپي از ماموران اين يگان به جاده اردبيل - سراب عزيمت و هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه اتوبوس مسافربري مشكوك و آن را متوقف كردند.

سرهنگ عاليزاده با اشاره به كشف نزديك به 60 هزار داروي غير مجاز  اظهار داشت: ماموران عملياتي اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز در بازرسي از تعدادي چمدان لباس پنجاه و نه هزار و 932 عدد انواع داروي غير مجاز  را كشف و سه قاچاقچي را در اين رابطه دستگير كردند.

اين مقام انتظامي ارزش ريالي داروهاي غير مجاز مكشوفه را 300 ميليون ريال اعلام و تصريح كرد: قاچاقچيان دستگير شده پس از تحويل به مقام قضايي روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتطامی ، پلیس ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.