سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریبا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

تعیین کردن قهرمان در هفته پنجم کار غیرعقلانی است/ پرسپولیس به فوتبال حرفه‌ای اش باز خواهد گشت

کارشناس فوتبال گفت: بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر نسبت به هفته‌های قبل از جذابیت بیشتری برخوردار شده و تیم‌ها از لحاظ فنی عملکرد بهتری از خودشان نشان داده‌اند.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ها در هفته پنجم بازی‌ها افزود: بازی‌هایی که ازتیم‌ها در هفته پنجم نظاره گر بودیم از عملکرد بهتری برخوردار بود و تیم‌ها توانستند تعداد گل‌های بیشتری را در کارنامه خود ثبت کنند و تا به اینجا چند تیم با توجه به عملکرد خوبشان جزو مدعیان قهرمانی قرار گرفته‌اند.

وی همچنین درباره اینکه ممکن است استقلال قهرمان شود یا خیر اظهار کرد: برای  تعیین قهرمانی آن هم درهفته پنجم درباره تیم استقلال خیلی زود است و ممکن است تیم‌های دیگر نیز مدعی قهرمانی باشند و باید منتظر ماند و عملکرد تیم‌های دیگر را نیز در هفته‌های آینده نظاره‌گر بود.

وی در ادامه بیان کرد: تیم استقلال تیم بزرگی است و با توجه به بازیکنان خوبی که جذب کرده   می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. همچنین تیم استقلال با توجه به سرمربی خوبی که دارد توانسته تیم قابل قبولی را در لیگ چهاردهم رقم بزند و با وجود نفرات جدید که جایگزین کرده است تا به اینجا بهترین تیم در جدول قرار دارد.

وی همچنین درباره اینکه چه تیم‌های دیگر می‌تواند مدعی قهرمانی باشند افزود: تا به اینجا تیم‌های استقلال، فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتورسازی توانسته‌اند با عملکرد خوبشان جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

فریبا درباره ارزیابی‌ اینکه تیم استقلال موفق‌تر است نسبت به تیم پرسپولیس بیان کرد: هماهنگی ای که در مدیریت تیم استقلال وجود دارد توانسته این تیم را تا به اینجا جزو قهرمانان قرار دهد ولی تیم پرسپولیس با 5بازی که در لیگ چهاردهم انجام داده است نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و تمام این مشکلات می‌تواند به مدیریت برگردد و این مسائل   روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار  است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شک نکنید که تیم پرسپولیس نیز تیم بسیار خوبی است و توانسته بازیکنان خوبی را در لیگ چهاردهم جذب کند و این تیم نیز می‌تواند با بهتر کردن عملکردش به جایگاه قبلی خود بازگردد و یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: قهرمان ، فریبا ، فوتبال ، لیگ ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
هاله
۰۰:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
واقعا درسته