سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح "مهر تحصیلی" به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند در 15 استان کشور برگزار می شود

معاون فرهنگی واجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:طرح ملی مهر تحصیلی به طور همزمان 13شهریورماه سال جاری وبه منظور حمایت ازدانش آموزان نیازمندواجرای نیات واقفان خیراندیش در15استان کشوربرگزار می شود.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه  هدف از این طرح را اجرای رویه ای واحد در اجرای نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان نیازمند بیان کرد و افزود: اجرای این طرح باعث اجرای رویه ای واحد در عمل به نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان نیازمند شده و از اعمال سلیقه های شخصی جلوگیری می نماید. 

وی با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی در 13 شهریور ماه سال جاری به طور همزمان در 15 استان کشور برگزار می شود، تصریح کرد: در این طرح موضوعاتی از قبیل؛ خرید لباس و لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت، هزینه تحصیلی اطفال بی بضاعت، هزینه تحصیل و امرار معاش محصلین، در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام شرفخانی ادامه داد: طرح مهر تحصیلی در طول سال و در تمامی استان های کشور در راستای اجرای نیت واقفان برگزار می شود اما در سیزدهم شهریورماه در 15 استان کشور که دارای موقوفات مرتبط و درآمدزا هستند با هدف تجلیل از واقفان و ایجاد وقف های جدید ، همایش مهر تحصیلی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان  با بیان اینکه در این طرح اولویت هایی در نظر گرفته شده است، افزود: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، مناطق محروم و روستایی، ایتام، دانش آموزان مستمند شرکت کننده در برنامه های قرآنی در اولویت دریافت این تسهیلات و خدمات هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.