سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دقیقی: نمی‌دانم چرا پیکان نتیجه نمی‌گیرد

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: نتیجه نگرفتن تیم پیکان با وجود ستاره‌هایی که جذب کرده است کمی عجیب است.

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از روزی که من به این تیم اضافه شدم هدفی غیر از این داشتم. پیش از فصل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و با امکانات خوبی که مدیریت باشگاه فراهم کرد و با جذب نفراتی چون سید مهدی رحمتی که یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و محمد نصرتی در دفاع ساموئل که یکی از بهترین هافبک‌های ایران است و همچنین علیرضا محمد که از سال پیش در این تیم بوده و نفرات جوانی چون میلاد نوری که هر کدام از این بازیکنان بهترین نفرات تیمشان در سال‌های گذشته بودند نمی‌دانم چرا باشگاه پیکان تا این لحظه نتوانستند نتایج خوبی را کسب کند.

مهاجم تیم پیکان در مورد بازی با استقلال گفت: شروع بازی برای تیم ما خیلی خوب و پیکان سوار بر بازی بود بعد از گل اول تیم از هم پاشید و متاسفانه در نیمه دوم 2گل دیگر دریافت کردیم.

وی افزود: متاسفانه تا امروز پیکان نتوانسته گلی را به ثمر برساند کارنامه من در باشگاه‌هایی که بودم مشخص است من در 5 سال گذشته در هر تیمی که بازی کردم یکی از بهترین گلزنان آن تیم بودم و امیدوارم پیکان به روزهای اوج خود برسد.

وی تصریح کرد: این سوال هم برای خودم هم است که چرا آن موقعیت‌ها در بازی گل نشد و وقتی موقعیتهایمان گل نشود تیم از حالت روحی و بدنی افت می‌کند و بالاخره مدیریت باشگاه و کادر فنی باید دست به دست هم بدهند تا پیکان از این شرایط خارج شود.

دقیقی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از گل خوردن تیم ما شرایط تیمی ما بهم ریخته می‌شود و حتی نمی‌توانیم 3یا 4 پاس سالم بهم بدهیم استرس بازی باعث می‌شود که تیم ما به این نحو بازی کند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: پیکان ، فوتبال ، مهاجم ، ستاره ، نتیجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.