سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

استاد دانشگاه تبریز به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی منصوب شد

دکتر توحید اخلاقی، عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی عمران دانشگاه تبریز از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، در متن حکم وی که به امضای عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه ای ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی انتخاب می شوید، ضروری است، سیاست ها، قوانین، آیین نامه و دستورالعمل های ابلاغی از سوی دولت و وزیر به دقت اجرا شود. افزون جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام واحدهای تابعه وزارت در آن استان را بر عهده خواهید داشت.

یادآور می شود؛ دکتر اخلاقی، پیش از این سمت های اجرایی چون مدیر گروه عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه، معاون اداری و مالی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه، مدیر گروه خاک و پی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صندوق رفاه اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز، مدیر گروه مهندسی ژئوتکنیک دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز، مسئول کمیته عمران جهاد سازندگی شهرستان خرمشهر، عضو کمیته عمران جهاد سازندگی شهرستان بستان آباد، مسئول سازمان عمران اراضی شهرستان بستان آباد، نماینده دانشگاه و عضو کمیته مقابله با زلزله و سوانح طبیعی استان آذربایجان غربی و ... را بر عهده داشت.

یادآور می شود: پیش از این اورجعلی علیزاده، این سمت را در استان آذربایجان شرقی بر عهده داشت.
 انتهای پیام/ب
برچسب ها: استاد ، دانشگاه ، تبریز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
لازم به ذکر است که در مجموعه راه وشهرسازی افرادی دلسوزتر به نظام ولایق تر هم بود ونیازی نداشت یک استاد دانشگاه سکان را به دست بگیرد. امیدواریم علاوه برکارآرایی حافظ بیت المال وخون شهدا هم باشد.ودیگر اینکه وجدان کاری داشته باشد.