سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"دیلی میل" فاش کرد:

چهار انگليسی، خبرنگار آمريکايی را به قتل رساندند

یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که 4 انگلیسی افراطی در قتل خبرنگار آمریکایی در سوریه دست داشته اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه انگلیسی "دیلی میل" فاش کرد به احتمال زیاد، چهار انگلیسی افراطی در قتل جیمز فولی خبرنگار آمریکایی در سوریه دست داشته اند.

دیلی‌میل افزود افرادی که در گذشته گروگان گروه تروریستی داعش بودند این امر را تأیید کردند. به گفته این گروگان‌های پیشین، 4 انگلیسی افراطی مزبور اساسا گروگان گیری را به عنوان یک حرفه و به منظور جمع آوری پول برای گروه داعش انجام می دهند همچنانکه بنا به اظهارات یک منبع امنیتی انگلیس، چهار کشور اروپایی در سال گذشته بیست و چهار میلیون پوند (سی و هفت میلیون دلار) برای آزادی یازده گروگان به گروه‌های تروریستی پرداخت کردند. در همین چارچوب دستگاه‌های امنیتی انگلیس تأکید کردند به تشخیص هویت چهار افراطی انگلیسی که در قتل فولی دست داشته اند، بسیار نزدیک شده اند. این دستگاهها افزودند همه این چهار افراطی در شرق لندن سکونت داشتند و در گذشته گروهی تخصصی برای آدم ربایی تشکیل داده بودند. این افراد از 2 سال پیش در سوریه حضور و به ربودن غربی ها اشتغال دارند.

گروگان‌های پیشین گروه داعش تصریح کردند چهار انگلیسی افراطی نمی توانستند به خوبی به عربی تکلم کنند و به احتمال زیاد اجدادشان پاکستانی یا سومالیایی بوده اند. این گروگان‌ها افزودند در زمان ربوده شدنشان به دست تروریست‌های داعش در سوریه، با تروریست هایی برخورد کرده اند که به زبان فرانسوی صحبت می کردند و یقین دارند که یکی از آنها بلژیکی بوده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
مبارکه اینم ازتحفه های اروپا و آمریکا