سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری نیمی از روستاهای استان همدان از اینترنت پرسرعت

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت:با ارائه اینترنت پرسرعت (ADSL) به 314 روستای استان همدان از محل اعتبارات USO در حال حاضر نیمی از روستاهای استان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی ساکی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت با اشاره به راه اندازی و بهره برداری از مرکز داده استان، گفت: جهت صدرو پروانه فعالیت شرکت های حوزه ISMS توسط سازمان فناوری اطلاعات پیگیری های لازم صورت گرفت.
 
وی همچنین با تشریح فعالیت های صورت گرفته اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در یک سال گذشته از تشکیل کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران استان خبر داد و اظهار داشت: مدیریت این کارگروه به عهده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است.
 
ساکی به پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و منابع بانکی در قالب طرح های اشتغال زایی اشاره کرد و افزود: حدود 90 درصد اعتبارات سال 92 بر اساس مصوبات کارگروه اشتغال استان به کمیته امداد، بنیاد شهید، اداره کل کار و امور اجتماعی، صندوق مهر امام رضا و بهزیستی پرداخت شد.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تسهیل در ارائه خدمات پستی تصریح کرد: با ایجاد سه ناحیه پستی در سطح شهر همدان جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، اقدام شد.
 
ساکی همچنین از به هنگام سازی اطلاعات کدپستی ده رقمی به تعداد 346 هزار رکورد و با اعتباری معادل 712 میلیون ریال خبر داد و خاطر نشان کرد: با خرید تجهیزات پستی مورد نیاز با اعتباری معادل 727 میلیون ریال بازسازی ناوگان حمل و نقل پستی صورت گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: اینترنت ، همدان ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.