سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پینوکیو" به هوشنگ مرادی کرمانی تقدیم شد

گروه اجرایی نمایش "پینوکیو" نخستین اجرای خود را به هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده سرشناس معاصر تقدیم کرد.

به گزارشحوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی این گروه، این نمایش که در نخستین روز اجرای خود میزبان هنرمندانی چون هوشنگ مرادی کرمانی، رضا بنفشه خواه و سیما تیرانداز بود، و محمدرضا مالکی این اثر را به پاس فعالیت‌های این نویسنده بزرگ کودکان به هوشنگ مرادی کرمانی تقدیم کرد.

هوشنگ مرادی کرمانی نیز در پایان این نمایش، با اظهار خرسندی از تماشای این نمایش اظهار کرد: داستان‌هایی جهانی و شخصیت‌های بین المللی مانند پینوکیو به گونه ایست که هر کارگردانی می تواند نسبت به دیدگاه و تفکر خود اثری جدید از آن خلق کند، کارگردان این نمایش نیز توانسته با خلاقیت خود اثر جالب توجهی را به وجود آورد.
 
این نمایش توسط آزاده دستمالچی، براساس داستانی به همین نام نوشته کارلوکلودی به نگارش در آمده و توسط محمد رضا مالکی طراحی و کارگردانی شده است.

مریم آشوری،علی باروتی،محمد برهمنی،محمدعلی حسینعلی پور،میلاد رمضانی،سعیدعابدی، مروارید مهر بازیگران این نمایش‌اند.

نمایش «پینوکیو» از دوم شهریورتا 10 مهر ماه،ساعت 19:30 در تالارهنر واقع در میدان هفت تیر،خیابان مفتح جنوبی،جنب ورزشگاه شیرودی،خیابان ورزنده اجرا می‌شود.

 علاقمندان می‌توانند جهت رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه و یا با شماره‌های 09017037235 - 09198192081 -88306640 تماس بگیرند.
 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.