سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌گیری ازتکنولوژی‌های نوین درمجموعه فرهنگی ورزشی کوثر

موضوع آتش‌سوزی خبر سوانحی است که احتمال وقوع آن به هر ساختمانی ممکن است و باید جهت جلوگیری با کاهش خسارت‌های مالی تکنولوژی نوین را در دستور کار قرار داد.

سید مجید غمخوار معاون فنی و عمران منطقه 9 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: موضوع آتش سوزی سوانحی است که احتمال وقوع آن به هر ساختمانی ممکن است که برای فضاهایی که با تعداد کاربریهای زیاد مناسب است ، پس باید جهت جلوگیری با کاهش خسارت‌های مالی تکنولوژی نوین را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد:‌ در پروژه کوثر با زیربنای حدود 8 هزار و 500 متر مربع در 7 طبقه وبا کاربریهای فرهنگی، ورزشی و تجاری جهت بالا بردن دوام اسکلت و مقاومتر نمودن اعضای ساختمان درمقابل آتش سوزی نسبت به استفاده از سیستم آتش بند( ورمی فایر) برای اولین بار دراین منطقه به منظور ارتقای بهره‌وری انجام پذیرفت.

معاون فنی و عمران منطقه 9 در پایان خاطر نشان کرد: شکل اجرای این مصالح بصورت پاشش و بر روی کلیه المانهای تیر، ستون، بادبند و اتصالات جهت ایجاد پوشش محافظ در برابر آتش صورت می‌گیرد که نقش این مصالح بالا بردن زمان انتقال حرارت به اعضای اصلی باربر ساختمان است و استفاده از این روش باعث تأخیر در زمان گسیختگی وتخریب کلی ساختمان می شود.

گفتنی است، این امر با هدف ایجاد ایمنی، امنیت، سازه وکاربران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مناسب ، سیستم ، اتصالات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.