سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افسر بلند پایه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی :

حملات هوایی به نوار غزه ادامه می‌یابد

یک افسر بلند پایه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد حملات هوایی ارتش برای نابودی سکوهای شلیک موشک های مقاومت فلسطین در نوار غزه ادامه می یابد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، افسر بلند پایه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه هفت تلویزیون اسرائیل گفت : نیروی هوایی در 48 روز گذشته تلاش کرد تا جلوی حملات موشکی مبارزان فلسطینی را از غزه بگیرد و  تلاشهای  نیروی هوایی برای نابودی سکوی های شلیک موشک های حماس در غزه با تمام قوا ادامه می یابد.

افسر نیروی هوایی ادعا کرد در مدت اجرای آتش بس موقت در نوار غزه سرویس های اطلاعاتی توانستند اطلاعات بسیار خوب و دقیقی از فعالیت رهبران حماس و مقاومت فلسطین در نوار غزه با هدف  ترور آنان کسب کنند .

وی خاطر نشان کرد در سالها و ماههای گذشته حمله به سکو های شلیک موشک های مقاومت در مناطق مسکونی غزه ممنوع بود ولی با تشدید حملات  موشکی  مبارزان فلسطینی از غزه  با تصمیم دولت و ارتش اسرائیل ممنوعیت حمله به سکوهای شلیک موشک در مناطق غیر نظامی  لغو  شد .

مسئول نظامی اسرائیل تاکیدکرد حملات موشکی و خمپاره ای مبارزان فلسطینی از غزه فقط از طریق اجرای حمله نظامی زمینی فراگیر متوقف خواهد شد .

مسئول نظامی افزود مرکز فرماندهی نیروی هوایی اسرائیل از تعداد زیاد  موشک های ضد هوایی که فعالان فلسطینی به طرف جنگنده های اسرائیلی در نوار غزه شلیک کردند، غافلگیر شده است.  



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.