سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزارت علوم فارغ از مسائل سیاسی برای تقویت بنیان‌های علمی تلاش کند

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه علامه طباطبایی گفت: وزیر پیشنهادی علوم نیز باید فارغ از مسائل سیاسی و بدون نگاه غرض‌ورزانه با جدیت برای تقویت بنیان‌های علمی کشور تلاش کند.

"حسین کیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اظهارداشت: با توجه به اینکه کشور ما در حال توسعه است، داشتن انگیزه کار علمی باید از شاخصه‌های مسئولان وزارت علوم باشد و بحث و تبادل نظر در دانشگاه وجود داشته باشد.

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه علامه طباطبایی پیوند صنعت با دانشگاه را از موارد مهم و قابل پیگیری وزیر علوم دانست و عنوان کرد: ایران در افق ۱۴۰۴باید به بالا‌ترین پیشرفت برسد و با توجه به اینکه فرصت کمی تا پایان باقی است، با تقویت ساختارهای دانش بنیان خواهیم توانست به رتبه اول در سطح منطقه برسیم.

وی استفاده از تجارب اساتید بازنشسته را یکی از اصولی دانست که باید در این زمینه مد نظر قرار گیرد، گفت: یکی از رموز موفقیت در کشورهای غربی استفاده از تجارب کسانی است که سال‌های عمر خود را در خدمت به علم و پژوهش گذارانده‌اند، ما نیز باید در کارهای علمی از تجارب این عزیزان استفاده کنیم و از آنان مشورت بگیریم.

کیانی در پایان خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی علوم نیز باید فارغ از مسائل سیاسی و بدون نگاه غرض‌ورزانه با جدیت برای تقویت بنیان‌های علمی کشور تلاش کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.