سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

افتتاح بزرگترین کارخانه کاغذسازی جنوب کشور در فارس

بزرگترین کارخانه کاغذ سازی جنوب کشور با ظرفیت تولید روزانه ۷۵۰تن کاغذ در صفاشهر فارس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرعامل کارخانه کاغذ ستاره فارس گفت: این کارخانه دارای یک خط تولید است و روزانه قادر به تولید 750 تن کاغذ است.

سید سراج واعظ پور با اشاره به اینکه در حال حاضر 65 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند، افزود: برای راه اندازی این کارخانه تاکنون 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این کارخانه از مردم کمک گرفته ایم، ادامه داد: با فروش سهام به مردم شهرستان خرمبید هم اکنون 415 نفر سهام دار این کارخانه هستند.

مدیرعامل کارخانه کاغذ ستاره فارس گفت: مواد اولیه کارخانه از مواد بازیافتی و کاغذ کهنه تهیه می‌شود و کارتن و کاغذهای کهنه پس از پالایش و تمیز شدن با نشاسته و رزین تبدیل به کاغذ می‌شود.

وی افزود: این کارخانه با زیر بنای 10 هزار متر مربع ساخته شده است و ششمین کارخانه ساخته شده در استان و بزرگترین کارخانه کاغذ سازی جنوب کشور است.

واعظ پور با بیان اینکه مواد اولیه کارخانه از اصفهان، شیراز، تهران و قم تهیه می‌شود، گفت: کاغذهای تولید برای ساخت کارتن راهی اصفهان و قزوین می‌شود.

این مسوول ادامه داد: در این کارخانه انواع کاغذ فلوتینگ، لاینر و دوبلکس تهیه می‌شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۶:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۳
ایول به اراده و پشتکارشان.باعث شدند یک تعداد جوان مشغول به کار شوند و خاواده هاشان از مزد آنان آسایش و امنیت مالی داشته باشد.کاش همه سرمایه داران ایران اینگونه بفکر مردم آبادانی کشورشان باشند و از پولی که خداوند ب امانت نزد آنها گذاشته استفاده عامه پسند و خیر کنند.