سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

بهره برداری از 10 طرح نوسازی مدارس همزمان با بازگشایی مدارس در استان مرکزی

مدیر کل نوسازی مدارس استان از بهره برداری از 10 طرح در مهر ماه در استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، قائمی گفت : این طرح ها شامل 68 کلاس درس با زیر بنای 11 هزار متر مربع است که در مجموع برای اجرای آن 4 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .
وی با بیان اینکه این طرح ها با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث شده گفت : برای تعمیر و بازسازی و تجهیز مدارس سطح استان نیز 600 میلیون تومان امسال هزینه شده است .

همچنین در آستانه ی مهر ماه و بازگشایی مدارس نشست ستاد استقبال از مهر با حضور مدیران آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی استان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد .
در این نشست که با هدف ایجاد فضای شاداب و با نشاط در بهار تعلیم و تربیت از طریق برنامه های مختلف و موثر فرهنگی ، در خصوص تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاههای مرتبط برای هماهنگی و سهولت در دسترسی هرچه بیشتر برای 240 هزار دانش آموز استان برنامه ریزی شد .
صفایی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت : هماهنگی برای ایجاد محیط فیزیکی مناسب درمدارس ، توزیع کتب درسی ، لوازم تحریر ، سرویس مدارس و چگونگی برگزاری جشن شکوفه ها و جشن زنگ مهر از موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها: نوسازی ، مدارس ، بازگشایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.