سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پالايشگاه شهيد هاشمي نژاد سرخس در مدار توليد گاز

با پایان یافتن تعمیرات برنامه ریزی شده، پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس مجددا در مدار تولید گاز قرار گرفت.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گازشهید هاشمی‌ نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،گفت: توقف برنامه ‌ریزی شده تولید گاز در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد از 26 مرداد سال جاری با هدف آمادگی برای حفظ تولید پایدار گاز در فصل سرما آغاز شد.
سید محمود دبیرالنظاره با اشاره به ضرورت قطع گاز دریافتی برای برخی از تعمیرات افزود: در مدت توقف برنامه ‌ریزی شده تولید گاز در این پالایشگاه نصب اتصالات بخار، نصب اتصالات آب مقطر برگشتی و هوای ابزاردقیق برای اتصال شبکه‌های پالایشگاه خانگیران به ذخیره ‌سازی شوریجه، ارتقای پنل کوره گاز 10 درصد واحد تصفیه گاز شماره 5، نصب اتصالات مخزن دوم آب مداربسته برای افزایش پایداری و تعمیرات دوره‌ای واحدهای تصفیه گاز شماره 2 و 5 صورت گرفت.
وی گفت: اجرای بیش از 400 مورد فعالیت تعمیراتی در این مدت با بکارگیری بیش از 50 هزار نفر ساعت نیروی انسانی به طور مستقیم و بکارگیری یک هزار و 400 ساعت ماشین آلات سنگین میسر شد.
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌ نژاد با بیان اینکه عملیات پالایش گاز با دشواری و صرف هزینه زیاد انجام می ‌شود از هموطنان خواست با مدیریت مصرف انرژی و مصرف بهینه گاز مسئولان را در خدمت رسانی بیشتر یاری کنند.
پالایشگاه گازشهیدهاشمی نژاد در 40 کیلومتری شهرستان سرخس در شمال شرقی­ ایران تامین کننده گازاستان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران وسمنان است.

انتهای پیام//

برچسب ها: پالایشگاه ، سرخس ، گاز ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.