سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرمندان شهرستانی در تهران جایی ندارند

هنرمندان جوان فعال در شهرستان‌ها در تهران مکانی برای نمایش آثارشان ندارند.

آذین رجبی هنرمند جوان نقاش و گرافیست که به تازگی در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده با استناد از برگزار نشدن نمایشگاه توسط هنرمندان استانی در گفت و گو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: بسیاری از هنرمندانی که در استان‌های مختلف فعالیت  می کنند علاقه بسیاری به برگزاری نمایشگاه برای معرفی دارند.
 
وی تصریح کرد: البته این عده تمایل بسیاری به برگزاری نمایشگاه در یکی از گالری‌های تهران را دارند.
 
وی در ادامه گفت: در این بین گالری‌داران که به صورت خصوصی فعالیت متعدد به هیچ وجه حاضر به نمایش آثار هنرمندان جوان نیستند و نگارخانه‌داران نیز تا پایان سال جایی برای نمایش دادن آثار هنرمند به ویژه هنرمندان جوان ندارند.

این هنرمند جوان گفت: هنرمند تازه فارغ‌ التحصیل شده آثار نسبتا زیادی را  خلق کرده و بر این تصور است که در صورت برگزاری نمایشگاه در یکی از مراکز هنری تهران می‌تواند بهتر معرفی شود.
 
وی گفت: اکثر هنرمندان بر جسته که رشته های مختلف هنرهای تجسمی فعالیت می‌کنند در تهران زندگی می‌کنند و با توجه به اینکه هنرمند جوان به ویژه هنرمندی که در یکی از استانها فعالیت می کند نیاز به نقد و دیده شدن دارد ،بیشترعلاقه‌مند به برگزاری نمایشگاه در تهران است.
 
رجبی گفت: با شرایط  کنونی متاسفانه هنرمندان شهرستانی اگه بخواهند نمایشگاه برگزار کنند در تهران جایی ندارند.

وی نمایشگاه‌های گروهی هنرمندان استانی چندان موفق ندانست و گفت: برخی از هنرمندان استانی به برگزاری نمایشگاه، نمایشگاه گروهی در تهران رضایت می‌دهند و این در حالی است که نمایشگاه گروهی به خودی خود چندان موفق نیست و برای معرفی بهتر باید نمایشگاه انفرادی برگزار کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.