سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقامهای افغان از کشته شدن 110 عضو گروه طالبان در افغانستان خبر دادند

وزارت خانه های دفاع و کشور افغانستان از کشته شدن 110 عضو گروه طالبان طی شبانه روز گذشته در مناطق مختلف این کشور در درگیری با نیروهای پلیس و ارتش افغانستان خبر دادند و اعلام کردند 78 عضو گروه طالبان نیز در این درگیری ها زخمی شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، وزارت کشور افغانستان روز یکشنبه اعلام کرد 80 تن از اعضای گروه طالبان در استان های کنر، فاریاب، قندهار، میدان وردک، لوگر و هلمند در درگیری با نیروهای امنیتی و پلیس افغانستان کشته و 47 تن دیگر از آنان زخمی شدند.

بر اساس این گزارش در این درگیریها تعدادی جنگ افزارهای سبک و سنگین نیز بدست نیروهای افغان افتاد و 10 بمب کنار جاده ای نیز کشف و خنثی شد.

وزارت دفاع افغانستان نیز روز یکشنبه از کشته شدن 30 تن از اعضای گروه طالبان در درگیری با نیروهای ارتش این کشور در مناطق مختلف افغانستان خبر داد و اعلام کرد 31 تن دیگر از اعضای این گروه در درگیری با نیروهای ارتش زخمی و 10 تن آنان هم بازداشت شدند.

براساس این گزارش در عملیات نیروهای ارتش افغانستان که در 5 استان این کشور به منظور پاکسازی مناطق ناامن انجام شد تعدادی سلاح سبک و سنگین نیز بدست نیروهای افغان افتاد.
/انتهای پیام
منبع:ایرنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.