سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

60 بار حمله به غزه پس از کشته شدن یک کودک اسرائیلی

ارتش اسرائیل پس از کشته شدن یک کودک اسرائیلی شصت بار غزه را هدف قرار داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه پنج تلویزیون فرانسه گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امروز گفت، عملیات نظامی در غزه تا زمان لازم ادامه خواهد یافت. حملات مکرر نیروی هوایی اسرائیل به کشته شدن یکی از مقامات حماس و چهار فلسطینی دیگر در جبالیه منجر شد. یک ساختمان بلند در مرکز غزه در این حمله نابود شد.

گزارشگر این شبکه گفت: نابودی کامل این ساختمان فقط چند ثانیه طول کشید. اوضاع غزه بسیار آشفته است. منابع امدادی از مجروح شدن هجده نفر در حمله به این ساختمان یازده طبقه خبر می دهند. بدون شک آمار قربانیان بسیار کم بود، چون پیش از حمله هشدار داده شده بود. 

یک مرد ساکن غزه گفت: نیم ساعت پیش از وقوع این حمله به ما هشدار داده شد. این ساختمان یازده طبقه داشت و سی و دو خانواده در آن زندگی می کردند. یک گلوله هشدار دهنده منفجر شد و ما ظرف یک دقیقه این ساختمان را تخلیه کردیم. سپس هواپیماهای اف شانزده نیروی هوایی اسرائیل با راکت این ساختمان را هدف قرار دادند و این ساختمان کاملا نابود شد. تمامی ساکنان این ساختمان اکنون در خیابان هستند. گزارشگر ادامه داد: این ساختمان به طور اتفاقی از سوی اسرائیلی ها هدف قرار نگرفته است. در حقیقت اسرائیل اعلام کرد که این ساختمان مرکز فرماندهی حماس بوده است. ما شاهد چهل و هشتمین روز از آغاز حملات اسرائیل به غزه هستیم و حملات همچنان ادامه دارند. شمار قربانیان این حملات همچنان رو به افزایش است. صبح روز یکشنبه دو نفر در پی حمله اسرائیل به غزه کشته شدند. در کل دو هزار و یک صد فلسطینی و شصت و چهار نظامی اسرائیلی و چهار غیر نظامی در این درگیری ها کشته شده اند . هفتاد درصد از کل قربانیان این درگیری ها غیر نظامی هستند.

اسرائیل اعلام کرده است که پس از کشته شدن یک کودک اسرائیلی حدود شصت حمله انجام داده است. برقراری مجدد آتش بس بین دو طرف که روز سه شنبه به پایان رسید، به نظر می رسد دور از دسترس قرار دارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
1000 بار هم به غزه حمل شود ابهت رژیم صهیونیستی شکست و باطل بودن آن به جهانیان ثابت شد .
رژیم صهیونیستی دیگر اجازه ندارد از رانت های بین المللی به علت بی مسئولیت بودن ، تمرد از قوانین بین المللی ، کشتار 15000 زن وبچه بی گناه و بی دفاع غزه و وارد کردن حدودا 10 میلیارد خسارت به غزه استفاده کند .
سران جنایتکار رژیم صهیونیستی باید در محاکم بین المللی به جرام استفاده از سلاح های کشتار جمعی و آلوده به اشعه و دیگر سلاح های کشتار جمعی محاکمه و مجازات شوند .