سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقیلی: برای جبران به میدان می‌رویم/ از فولاد شناخت کافی داریم

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: با آنالیز مربیان از تیم فولاد، شناخت کافی از این تیم داریم و برای برد به میدان خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز یکشنبه دوم شهریور ماه در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر ، میزبان تیم فوتبال فولاد  اهواز  می باشد .  

هادی عقیلی مدافع تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی اظهار داشت : از تیم فولاد شناخت کافی را داریم و مربیان ، تیم حریف را کاملآ آنالیز نمودند و با جلسه فنی که برای ما بازیکنان گذاشتند توانستیم شناخت لازم را از این تیم بدست آوریم.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان گفت : شرایط تیم خوب است و شکر خدا بعد از باخت سنگین هفته گذشته توانستیم روحیه خود را بدست آوریم و برای این بازی آماده شویم تا بتوانیم آن باخت را جبران کنیم . 

مدافع با اخلاق تیم فوتبال سپاهان برای رضا نوروزی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی سلامتی داشت و بابت مصدومیت شدید  این بازیکن که وی را از میادین فوتبال  دور کرده است اظهار تأسف کرد. 

این بازی ، رأس ساعت 19 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به قضاوت داوران : تورج حق وردی – حسین طالقانی – محمدجواد مداح – روح اله شریفی و با نظارت عبداله باعزم برگزار می شود .


لازم به ذکر است، شهاب گردان به دلیل مصدومیت و احسان حاج صفی به دلیل انجام کارهای مربوط به انتقالش، غایبان تیم فوتبال سپاهان هستند.

این بازی ، رأس ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به قضاوت داوران : تورج حق وردی – حسین طالقانی – محمدجواد مداح – روح اله شریفی و با نظارت عبداله باعزم برگزار می شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.