سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات سخنگوی حوثی‌ها درباره علل شکست مذاکرات با کمیته ریاستی یمن

سخنگوی گروه انصارالله امروز در سخنانی درباره علت شکست مذاکرات با کمیته ریاستی یمن گفت: آنها فقط حامل پیامی بودند که ما باید به آن پاسخ می‌دادیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مراقبون،  محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن(حوثی‌ها) امروز یکشنبه درسخنانی درباره علت شکست مذاکرات با کمیته ریاستی یمن که از سوی عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور یمن برای مذاکره با عبدالملک الحوثی رهبرگروه حوثی‌ها فرستاده شده بود، در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: کمیته ریاستی اجازه نداشت تا درباره مسائلی که می گفت مردم یمن خواهان آن هستند، گفتگو نماید، و آنها فقط حامل پیامی بودند که می‌خواستند تا بدون ایجاد یک راه حل واضح ما به موضعشان پاسخ دهیم.

وی همچنین گفت: ما بسیاری جایگزین‌ها و راه حل‌ها را به منظور ایجاد پیش‌نویسی که نشانگر درخواست‌های مردم یمن باشد و نگرانی‌هایی را که آنها مطرح می‌کردند برطرف کند ارائه دادیم؛ اما آنها  تمامی این راه حل‌ها را رد کردند.

وی همچنین تصریح کرد: قرار بود این کمیته پیامی به رئیس جمهوری یمن از جایگزین‌هایی که ما آنها را مطرح کرده بودیم، برساند اما آنها صبح امروز با ترک صعده ما را متعجب کردند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.