سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

15 شهریور، تهران میزبان نمایشگاهی برای مادران ، نوزادان و کودکان

نیمه ماه جای ، تهران میزبان نمایشگاهی بین المللی برای مادران نوزادان و کودکان خواهد بود که در آن ده ها شرکت داخلی و خارجی ، دستاورد‌ها و تازه‌های صنایع و کالاهای مربوط به مادران نوزادان و کودکان را در قالب 5 گروه کالائی ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند..

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ؛ در این نمایشگاه هر آن چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی گرفته تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک ارائه خواهد شد.

در این نمایشگاه همچنین گروه های مردم نهاد( (NGOو سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و کلیه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور خواهند داشت.

برپائی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان ، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان ؛ از دیگر برنامه های پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک است.

پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک(MBC 2014) 15 تا 18 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، برگزار می شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی ، شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای هلند، آلمان، ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، بلژیک، اسپانیا، امارات و انگلستان نیز حضور خواهند داشت .

در "پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک"، کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی- درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک(مربوط به دوران بارداری)، کالسکه و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب ها و کلیۀ خدمات اطلاعاتی مربوط به مادران و کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان، وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، انواع اسباب بازی(اسباب بازی های نرم و عروسک، اسباب بازی های کنترلی و ماشینی، اسباب بازی های آموزشی، خلاقانه و سرگرمی ها، بازی های رایانه ای) ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات کامل تر این نمایشگاه بین المللی، به سایت www.miladfair.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن22254250، ستاد برگزاری"پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک"، تماس بگیرند.

پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک(MBC 2014) از 15 تا 18 شهریور ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در سالن A و B خلیج فارس محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.